6 pași pentru a avea o pagină de succes în Instagram!

6 pași pentru a avea o pagină de succes în Instagram!

Instagram este la momentul de față una dintre cele mai mari platforme de socializare din România și din întreaga lume. Această poziție creează oportunități pentru promovarea afacerilor și comunicarea eficientă cu clienții și potențialii clienți din mediul online.

 

Spre deosebire de alte platforme de social media, precum Facebook și LinkedIn, unde conținutul este diversificat și foarte complex, Instagram se axează în principal pe conținut foto și video. Asta face ca acest conținut să fie mai ușor de urmărit și să încurajeze la o interacțiune mai mare între publicul țintă și postările brand-ului pe care aceștia le apreciază.

 

Poți observa abordarea aceasta foarte bine la brand-urile de top, care publică imagini și videoclipuri de calitate prin care au o comunicare organică și pe înțelesul clientului final. Pentru a ajunge la un astfel de nivel, ai nevoie de specialiști în comunicare de marketing din agenții.

 

Când vine vorba să măsori succesul unei pagini de Instagram, nu te lăsa păcălit de numărul mare de urmăritori al unei pagini. La finalul zilei, realizarea unei conversii de către un client este ceea ce contează pentru afacerea ta și nu un număr cât mai mare de urmăritori. Un motiv în plus să colaborezi cu o agenție de marketing, care pune calitatea înaintea cantității.

 

În articolul precedent: „De ce afacerea ta are nevoie de un cont de Facebook Business Manager?” am scris despre cât de important este pentru afacerea ta să ai un cont de Facebook Business Manager, subliniind faptul că acel cont face o legătură directă cu un profil de Instagram performant.

Tot pentru a face profilul de Instagram al afacerii tale performant îți recomandăm să urmărești pașii prezentați mai jos:

 

1. Trecerea la un profil profesional.

Atât timp cât folosești un profil de Instagram pentru a comunica în numele unei firme, trebuie să ții minte că este foarte important ca profilul respectiv să nu fie unul personal, ci unul de business.

Trecerea de la profilul personal la cel de business se face ușor:

  • Va trebui să accesezi meniul profilului, acesta se află în partea din dreapta sus;
  • Apoi accesezi „Setări/ Settings”;
  • Odată ce ai setările profilului tău, accesează secțiunea „Cont/ Account”, iar acolo va trebui să scrolezi în jos până îți apare scris cu albastru „Treci la un cont profesional/ Switch to professional account”;
  • După ce ai apăsat acel text vei ajunge într-o pagină în care va trebui să alegi „Continuare/ Continue” pentru contul de afacere;
  • În final va trebui să alegi o categorie în care se include afacerea ta.

 

2. Adaugă informațiile afacerii

Acum că profilul de Instagram al afacerii tale este unul profesional, este momentul să adaugi informațiile afacerii. Îți recomandăm să faci acest lucru deoarece îți dorești să fi contactat de către potențialii clienți sau parteneri direct din profilul de Instagram,

Acest lucru se face foarte ușor, doar accesând butonul „Editează profilul/ Edit Profile”. În pagina cu informațiile profilului poți adăuga informații precum numele profilului, username-ul, adresa către site și descrierea. Dacă dorești, mai poți adăuga un număr de telefon al firmei și o adresă de mail prin care să te contacteze potențialii clienți.

 

3. Prezentarea afacerii

Home Page-ul este una dintre cele mai importante pagini pentru un site, prima interacțiune dintre potențialul client și afacerea ta. Același principiu se aplică în cazul biografiei profilului afacerii tale. Acea scurtă descriere este crucială în formarea opiniei unui potențial client despre afacere ta.

 

Ai grijă ca în această secțiune să incluzi scopul afacerii tale și cum satisface nevoile clienților. Este important să adaugi link-ul către site-ul afacerii și emoji acolo unde este nevoie.

Aici îți recomandăm să consulți o agenție specializată. Aceasta va putea să te ajute să creezi o descriere care să se muleze pe nevoile publicului tău țintă și să le câștige încrederea.

 

4. Setările de business

Tot în meniul de de  „Setări/ Settings” la care ai acces din partea din dreapta sus a profilului, ai opțiunea de a stabili câteva elemente esențiale când vine vorba de performanța profilului afacerii tale în Instagram.

 

Noi îți recomandăm, ca pentru început  să te conectezi la modalitatea de plată din Facebook, despre care poți afla mai multe informații aici: link . Pentru a te conecta la modalitatea de plată din Facebook va trebui să intri în secțiunea „Afacere/ Business” din setările profilului de Instagram, după care să selectezi prima variantă „Plăți pentru promovări/ Promotion Payments”, acolo îți va apărea contul la care poți să te conectezi apasă butonul „Continuă/ Continue”.

 

5. Postări simple și de calitate

În Instagram textul unei postări este pe planul secundar, de asta trebuie să îl păstrezi simplu și scurt, astfel încât să fie ușor de citit de către cei care îți văd postările în newsfeed-ul lor. Însă, chiar dacă textul din Instagram nu este atât de important, nu trebuie să faci greșeala de a nu-l pune. Ține minte că textul mărește impactul pe care o are poza pe care o postezi și trebuie să îl creezi cu acest gând în cap.

Continuitatea textelor și a imaginilor pe care le folosești pentru postările afacerii tale sunt foarte importante în Instagram, chiar mai importante decât în Facebook. De aceea îți recomandăm să consulți o agenție de marketing specializată pe acest domeniu, care să îți poată realiza un plan editorial și să îți arate direcția în care profilul de Instagram al afacerii tale trebuie să merargă pentru a genera rezultate.

 

6. Vinde direct din postări

Similar Facebook, acum și Instagram îți permite să adaugi etichete pentru produse în imaginile pe care le postezi. Pentru a realiza acest lucru trebuie să te asiguri că ai activat opțiunea. Acesta se face foarte simplu, tot din secțiunea de „Afacere/ Business” și selectează opțiunea scrisă cu albastru „Configurează Instagram Shopping/ Set Up Instagram Shopping”. Este foarte important să ai și un catalog de produse în pagina de Facebook pentru a putea activa Instagram Shopping.

 

 

Concluzii

 

Instagram a devenit cu timpul un loc în care oamenii pot să se bucure de conținut ușor de urmărit și care le stârnește interesul. Aceștia ajung să își petreacă o mare perioadă de timp în acea platformă, fapt care este în avantajul companiilor. Este o oportunitate excelentă să transmiți mesajele afacerii tale către clienți și potențiali clienți.

Odată parcurși pașii de mai sus îți vei transforma profilul de Instagram al afacerii tale într-unul performant, care îți va aduce venituri.

The walls in alarm as Zaphod you can can mix one yourself. Lioresal is used for treating muscle spasms caused by multiple sclerosis or other diseases. viagrasansordonnancefr.com It may also be used for other conditions as determined by your doctor.

No Comments

Post A Comment