Cum poți să îți dezvolți afacerea prin LinkedIn

Cum poți să îți dezvolți afacerea prin LinkedIn

Facebook, Instagram și TikTok au devenit de-a lungul timpului cele mai populare rețele sociale utilizate cu predilecție de publicul tânăr, dar care începe să fie folosite și de celelalte segmente de vârstă. În timp ce platformele  enumerate mai sus sunt accesate de utilizatori cu scopul de divertisment, relaxare sau informare, LinkedIn rămâne o platformă dezvoltată pentru întreprinderile mici, mijlocii și mari, prin intermediul căreia antreprenorii își pot face simțită prezența, își pot transforma brandurile în unele mult mai vizibile și de ce nu, pot trece prin procesul de selecție și recrutare.

 

Același lucru ți-l recomandăm și ție. ar trebui să inițiezi acest demers? Mai întâi, ai nevoie de un profil personal de LinkedIn pe care ar trebui să îl completezi cu toate datele relevante, precum: Your Dashboard/ Tabloul de Bord compus din: Experience/ Experiența pe piața muncii, în voluntariat, Skills & endorsements/ Aptitudini și recomandări venite din partea contactelor și a oamenilor cu care ai interacționat și au fost mulțumiți de prestația ta, Realizări, Interese. De asemenea, este important să publici anunțuri, documente, elemente media și site-uri care îți pot pune în valoare realizările muncii depuse și prin care să se observe domeniul tău de interes. Pasul 2, creează o pagină de LinkedIn dedicată business-ului tău, o pagină care să fie actualizată și care să aibă integrate informațiile de contact și postări, articole, care să atragă atenția celor care îți urmăresc afacerea.

 

LinkedIn se diferențiază de celelalte platforme de Social Media prin faptul că satisface nevoia de interacțiune între persoanele care au nevoie de informații relevante din domeniul lor de activitate.  Dacă afacerea pe care o administrezi este de forma Business to Business (B2B) sau Business to Consumer (B2C) (targetul face parte din sfera oamenilor de afaceri), LinkedIn devine o aplicație absolut necesară.

 

Comunitatea prezentă pe LinkedIn crește de la o zi la alta, incluzând din ce în ce mai mulți angajați care își fac un cont. În România, comunitatea care folosește LinkedIn este în dezvoltare, ajungând să fie numită în 2019 de către Digi 24 „Rețeaua de socializare a anului” cu o creștere foarte mare în rândul angajaților, dar și cu o creștere care a determinat aproximativ 90% dintre afaceri să folosească LinkedIn pentru a căuta angajați, furnizori și clienți. Tu, însă, trebuie să te asiguri că mesajul pe care îl propagi ajunge direct la publicul relevant pentru tine. În acest caz, poți avea nevoie de studii de piață cu ajutorul cărora să îți caracterizezi publicul țintă din punct de vedere socio-demografic, comportamental și psihografic.

 

Astfel, ai ajuns în punctul în care îți adresezi întrebarea complet plauzibilă „Cum poți să îți dezvolți afacerea prin LinkedIn?” Odată ce ai profilul personal de LinkedIn, poți începe să pui la punct pagina afacerii tale. Va trebui să accesezi butonul de „Work/ Serviciu”, după care trebuie să selectezi ultima opțiune „Create a Company Page/ Creează o pagină de companie”.  După ce ai accesat interfața de creare a unei pagini de LinkedIn, trebuie să te hotărăști în ce categorie se încadrează afacerea ta. În acest caz, poți opta pentru o afacere mică, medie sau mare, pagină de prezentare sau pentru o instituție de învățământ. În funcție de tipologia pe care ai selectat-o, vei parcurge informații și setări diferite. Vei completa formularul de creare a paginii cu informații ce cuprind: numele afacerii, site-ul, definirea industriei și domeniul în care activează afacerea ta, însoțite de vizualurile aferente. Ulterior finalizării paginii de LinkedIn, poți iniția aspectele creative, și anume conținut atractiv, memorabil și relevant pentru sectorul tău de activitate și publicul țintă. Invita conexiunile din profilul personal să viziteze și să aprecieze pagina pe care ai consolidat-o.

 

Însă, aventura nu se încheie aici, pagina afacerii tale este doar vârful aisbergului văzut de cei din exteriorul afacerii. În interior, trebuie să știi că, așa cum Facebook are platforma Facebook Business Manager, la fel și LinkedIn are platforma Campaign Manager. Aceasta este similară cu cea a „rivalului” Facebook, însă, nu oferă toate instrumentele deținute de acesta.

 

Pentru a îți crea un cont în LinkedIn Campaign Manager va trebui să accesezi link-ul: https://bit.ly/39H367G. În platformă te vei conecta cu datele contului personal. Începând prin numirea contului, stabilirea monedei în care vei plăti campaniile și selectarea paginii pe care vrei să o promovezi, vei putea iniția primul cont de campanii. Asigură-te că ai o metodă de plată adăugată, accesează setările contului din dreapta sus, „Billing center/ Centru de facturare”, după care va trebui să apeși pe butonul „Manage/ Administrați” și „Edit/ Modificați” și în cele din urmă, salvarea datelor de plată introduse.

 

Concluzii

LinkedIn reprezintă o oportunitate pentru evoluția afacerii tale, prin intermediul căreia vei crea conexiuni cu angajați, antreprenori, top și middle manageri.  Cu toate acestea, LinkedIn poate fi o platformă ușor „aridă” și nu atât de prietenoasă ca „surorile” ei: Facebook, Instagram, TikTok, motiv pentru care te sfătuim să apelezi la o agenție de marketing, specializată pe segmentul comunicării digitale și a campaniilor online.

Just remind me of the days I live in my village. Allergia alle arachidi. Quien sufre mas estrenimiento. Un joli coup. cialispascherfr24.com Est-ce justifie.

No Comments

Post A Comment