GÂNDIM CÂTEVA MUTĂRI ÎN AVANS

Regulile comunicării se schimbă incredibil de repede. Interacțiunile sociale tind să devină simple ”aplicații”. Suntem obligați să ne adaptăm, să asimilăm, să ne specializăm.

Servicii

Noi, People Centric, suntem specializați în cinci principale categorii din MARCOM.

Analiza strategică

Expertiza acumulată în campanii
pentru clienți internaționali

Content surprinzător

Scriem povești pe care oamenii
le repovestesc altor oameni.

Marketing automatizat

Tehnici prin care transformăm
vizitatorii ocazionali în clienți fideli

Călătorii neașteptate

Transformăm intențiile de cumpărare
în experiențe surprinzătoare

Construim mai mult decât

relații între strategie și content

Blog

  • O întrebare pe care o întâlnesc adesea în discuțiile cu clienții cărora le propunem o abordare de tip content marketing. Pentru a răspunde ar trebui să ne amintim în ce lume trăim. Astăzi, ceea ce experții în comunicare numesc zgomot – multitudinea de mesaje de......

  • Înainte de a vorbi despre cum să îți crești business-ul prin content marketing, hai să vorbim despre ce înseamnă content marketing. Am mai vorbit despre asta, dar hai să repetăm. Content marketing-ul este strategia de marketing care se focusează pe crearea și distribuirea de content......

  • Am participat (noi, PeopleCentric) la WeContent, prima conferință de content marketing din România, reprezentați fiind de colegul și partenerul meu Mircea Criveanu, în calitate de Speaker. A vorbit despre tehnologiile viitorului în content marketing, în context de inbound marketing și … nu numai. Prezentarea poate......

  • Trăim într-o lume în care nicicând marketingul nu a fost mai controversat. Iar content-ul nicicând mai diferit. Faptul că poți alege dintre atâtea soluții te pune, uneori, în postura de a nu ști ce să alegi. Este ca atunci când un copil are toate jucăriile......

Portofoliu Clienți